czwartek, 9 maja 2019

Wiosna - kolczyki


Wiosna, ach to Ty! Majówka za nami, podobnie jak Bitwa Narodów (Battle of the Nations), czyli mistrzostwa świata w walkach rycerskich. Naturalnie musiałam tam być i zobaczyć na własne oczy nowa formułę walk 150x150 i powiem szczerze, że robiło to ogromne wrażenie - ja chcę jeszcze raz! ;)

Powrót spokojny, chociaż mało czasu na powrót do rzeczywistości, ale to też lubię w wyjazdach. Wracam teraz w wir wydarzeń, którego początkiem jest para wiosennych kolczyków z kryształami rivoli oraz grubaskowymi chwostami. Za wzór posłużył mi tutorial "Dzikie wino"
[KLIK].



Wiosenna para jako serce ma kryształ rivoli o zielonkawej barwie z niebieskim połyskiem. Złotawe akcenty na koralikach GemDuo zainspirowały mnie, aby zrobić inne wykończenie na chwosty niż w tutorialu - zdecydowałam się na nieco skromniejsze wykończenie.


Efekt końcowy widać jak na dłoni:


Na podsumowanie pamiątkowa fotka z X Bitwy Narodów, która odbyła się w Smederevie (Serbia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz