niedziela, 7 sierpnia 2016

Czarno - białe trele

Trzy kolory: niebieski - to hasło niniejszego wpisu, ale tylko kolorystycznie. Jestem w trakcie testowania nowych koralików w kształcie kwiatków. Przeglądając strony sklepów internetowych zachwycił mnie ich kolor oraz blask, co oczywiście spowodowało, że musiałam je mieć. Jestem sroką - jeśli coś się błyszczy, to w większości przypadków z przyjemnością to zechcę na własność. Tak więc w tym poście zobaczycie niebieskie kwiatuszki oraz ptaszki - niekoniecznie sroki.





Czarno - białe kaboszony mają to do siebie, że można im dorobić dowolna oprawę, a i tak będą ślicznie wyglądać w każdej. Dla tej parki pierzastych śpiewaków planowałam z początku zwykłą, prostą, srebrną oprawę, ale, jak już pisałam wcześniej, niebieskie kwiatki musiałam mieć, a ten kaboszon wydał mi się odpowiedni, by je do niego dołączyć. Tak oto powstał wisiorek z trzema kwiatkami - prosty i trochę błyszczący. Dobrze wygląda przy białej koszuli, ale tak samo prezentuje się przy innych bluzkach - magia uniwersalnych kolorów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz