piątek, 1 lipca 2016

Dzień dobry :)

Dzień dobry :)

Po wielu namowach uległam w końcu i oto jest - skromny blog o moich ręcznych wyrobach.

Rękodziełem zajmuję się od kilku lat. Pierwsze kroki to bransoletki z muliny, potem malowanie na szkle. Pewnego dnia zachwyciły mnie haftowane obrazy i zaczęłam jeździć po różnych wystawach rękodzieła, uczęszczać na kursy, aż poszerzyłam swoje zainteresowania o prace wykonywane z koralików. Te ostatnie są obecnie faworyzowane, ale staram się nie zaniedbywać pozostałych technik tworzenia.

Życzę miłego czytania. Mam nadzieję, że blog będzie źródłem satysfakcji dla mnie i dla czytelników :)

Agni

2 komentarze:

  1. :) życzę sukcesów i miłej pracy, przepiękne Pani robi brasoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - przyjemność po mojej stronie, ale mam nadzieję, że nie tylko po mojej. Cieszę się czytając tak miłe słowa :)

      Usuń