środa, 31 października 2018

Argentum Astra - długie kolczyki ze stalowym kryształem

"Argentum Astra" to para długich kolczyków w srebrno-stalowej tonacji. Pomysł wziął się stąd, że miałam parę nieprzezroczystych kryształów - te w górnej części kolczyka - i nie mogłam zdecydować się na kolor oprawy. Stwierdziłam więc, że jednolicie może być najlepiej. Jak wyszło zobaczcie poniżej.


Górny kryształ, czyli ten stalowy, jest oprawiony wyłącznie w koraliki w kolorze srebrnym: 15/0 i 11/0 TOHO Silver-Lined Gray. Drugi natomiast, który miał trochę rozjaśnić pracę, jest w kolorze szarym i pięknie odbija światło. Jego oprawka w kształcie gwiazdki to również kolor Silver-Lined Gray oraz jeden rządek koralików 15/0 Silver-Lined Milky White. Kolor tych ostatnich nie jest zbyt widoczny przy srebrnych koralikach, ale sprawia, że praca nie jest taka ciemna.


Długość kolczyków z zapięciem wynosi ok. 7 cm. Zakończyłam je dymiona szklaną łezką, która barwą nawiązuje do górnego kryształu, który może posłużyć troszkę jako lusterko :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz