środa, 24 kwietnia 2019

Gorjuss z parasolką - pierścionek


Ostatnio zawitała do mnie czarnowłosa dziewuszka brytyjskiej marki Santoro o imieniu Gorjuss. Uroczy obrazek dziewczynki z parasolką z kolekcji "Puddles of Love" jest jedną z trzech moich ulubionych kolekcji Gorjuss. Pozostałe dwie to liski - kolekcja "The Foxes", z której mam nawet wyhaftowany haftem krzyżykowym obrazek A4 oraz wiewiórka z kolekcji "You Brought Me Love". 


Jest to jeden z kilku kaboszonów, które mam z Gorjuss, pozostałe czekają w kolejce. Planuję z nich zrobić kilka kompletów: wisiorek + kolczyki, może z jednym obrazkiem uda się zrobić bransoletkę. Mam tez zaplanowanych parę pierścionków, jednakże na razie szukam ciekawych baz regulowanych. Ta, którą widac na zdjęciach jest filigranowana i moim zdaniem dobrze pasuje, dlatego chciałabym w pozostałych również dać coś ciekawego.
 
Sam kaboszon ma wymiar 13x18 mm i oprawiłam go w błękitne koraliki z marmurkowym wykończeniem oraz użyłam koralików Permanent Finish w kolorze różowym - oba odcienie marki Toho.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz