czwartek, 29 września 2016

Kulki i frędzelki

Zawieszka biżuteryjna z chwostem to ciekawa ozdoba w formie koralikowej kulki, która jest pusta w środku. Zawieszki są bardzo lekkie, ich ciężar uzależniony jest od wykorzystanych materiałów - koralików, perełek itd. Duże koraliki w połączeniu z mniejszymi tworzą wzór kwiatuszków, gdzie małe to środek. Myśląc o jesieni zrobiłam kulkę z perełek w dwóch wersjach kolorystycznych: brązowej (czekoladowej) i klasycznej perłowej.

Brązowa perełkowa kulka została wykończona elementami w kolorze srebrnym i chwostem w odcieniu ciemnej czekolady. Jej przeciwieństwem jest perłowa kuleczka z jasnym, wiskozowym, frędzlem.Na zdjęciu tego nie widać, ale chwost jest w jasnym odcieniu kremu (czekoladowa kontra waniliowa kuleczka ;) ).


Zawieszki mogą być troszkę mniej eleganckie, wszystko zależy od kulek - mogą być kryształowe i błyszczeć niczym tęcza, matowe lub bardziej wesołe.


Zrobiłam też zawieszkę w bardziej energetycznych kolorach - intensywnie czerwoną z żółtym frędzlem, która powinna pasować do jesiennej pory.

Chciałam wam pokazać jeszcze jedną, pastelowo - różową, ale... cóż. Wieczorem przyszykowałam kulki do zdjęć i zostawiłam je na stole. Rano okazało się, że jedna się zgubiła, ale po telefonie do mamy, czy nie wie, co się stało, okazało się, że różowa poszła z nią do pracy. Wniosek: pozostawione rzeczy na stole niekoniecznie będą pozostawionymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz