środa, 16 listopada 2016

Kobaltowa fantazja

Plusem ręcznie robionej biżuterii jest niewątpliwie to, że można ją dowolnie modyfikować, jest robiona na miarę, a co więcej - szansa, że dobierzemy coś wyjątkowego wynosi 100%. Ostatnio jedna z pań zwróciła się do mnie z problemem właśnie tego typu: mam x sukienkę, idę na wesele, szukam czegoś wyjątkowego, a z domowych zasobów nic nie pasuje. Ponieważ wcześniej widziała u mnie i była zafascynowana siatką jubilerską (KLIK) w odcieniu kobaltowym, domyślałam się, że będzie chciała coś w tym stylu, ale na kolczyki zapragnęła mieć coś innego. Biżuteria była robiona pod konkretną kreację (ciemnoniebieską w duże, białe kwiaty), to jako rozwiązanie zaproponowałam kolor przewodni kobaltowy z elementami w kolorze srebra. Wzór na sukience był bardzo duży, więc naszyjnik nie mógł być zbyt kolorowy, miał jedynie podkreślać i rozświetlać. Tak oto powstał komplecik "Kobaltowa fantazja".

Na całość składają się kolczyki kwiatuszki z kryształami Svarowskiego w srebrzystej oprawie z frędzelkami. Pani wpadły w oko ciemnoniebieskie frędzelki - pędzelki, które przypadły jej do gustu od pierwszego spojrzenia, jeszcze zanim dobrałyśmy pozostałe elementy.


Uzupełnieniem kompletu jest bransoletka i naszyjnik z kryształkami w stylu Stardust Svarowskiego. Bransoletka jest zrobiona tak, że nie trzeba dodawać do niej zapięcia, ponieważ trzyma się na ręce okręcając się wokół niej, dzięki czemu pasuje na każdy nadgarstek :)

Cały komplecik (zdjęcie robione niestety na szybko) prezentuję poniżej.


"Kobaltowa fantazja" bardzo się podobała na weselu i wytrzymała całą noc :) Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc w potrzebie i sprawić komuś przyjemność swoimi wyrobami. Mam nadzieję, że to nie ostatni raz :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz