sobota, 3 listopada 2018

"Emerald Autumn" naturalnie

Ciąg dalszy jesiennych inspiracji i nowa odsłona zawieszek "made by natura". Emerald Autumn to naszyjnik z naturalnym liściem pokrytym miedzią. O tym, jak robi się takie zawieszki pisałam w tym poście, także dzisiaj nie będę się o tym rozpisywać. Powiem tylko, że jest to prawdziwy liść, wcześniej ususzony i pokryty metalem. Na zdjęciach można zobaczyć, w jaki sposób przebiegają jego żyłki tworząc drobniuteńką siateczkę. Jak dla mnie jest to coś niesamowitego!


Miedziany listek ma długość ok. 7 cm, zaś sam naszyjnik ok. 44 cm. Wykończyłam go delikatnym łańcuszkiem w kolorze złota, aby dopasować go do hematytów w odcieniach zieleni. Te poprzedzielałam metalicznymi kulkami w kolorach bordo, pomarańczowym i zielonym oraz koralikami TOHO w kolorze metalicznego brązu - zbliżonym w odcieniu do liścia. 



Pomyślałam, że ciekawie będzie sfotografować naszyjnik w towarzystwie innych listków, żeby porównać sobie w jakiś sposób przed i po. To mniej więcej tak, jakby robić zdjęcia przed i po makijażu sylwestrowym ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz