wtorek, 26 marca 2019

Zachód słońca - kolczyki


Krótka przerwa od wisiorków na parę kolczyków. Tym razem skorzystałam z tutoriala pt. "Dzikie wino" [KLIK] i spróbowałam zrobić inną niż do tej pory oprawkę do kryształów Swarovskiego.  W oryginale kolczyki są z chwostami, ja jednak z nich zrezygnowałam w tej parze. Swoją parę nazwałam też inaczej - "Zachód słońca".

Do zrobienia "Zachodu słońca" wykorzystałam kryształ Swarovskiego w kolorze koralowym oraz koraliki Gem Duo 5x8 mm w kolorze Gold Rainbow, Toho 15/0 Galvanized Starlight, 11/0 Galvanized Starlight oraz 8/0 Silver Lined Frosted Lt Topaz. Całość tworzy złotawo-różowy komplet, czyli tak jak kojarzy mi się koniec dnia w złocistych kolorach :)
Średnica jednego kolczyka wynosi ok. 2 cm, długość z pozłacanym biglem prawie 3,5 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz