piątek, 8 marca 2019

Zakładka do książki - piórko

Coś nowego i prostego na Dzień Kobiet, czyli zakładka do książki. Uwielbiam czytać, tak samo jak moja przyjaciółka Emilka i jak tylko wzięłam do ręki bazę, to pomyślałam o niej. Pozostało tylko dorobić zawieszkę i voila, prezent gotowy :)


Emilka często nosi kolor turkusowy, więc zdecydowałam, że to będzie główny motyw zawieszki.
 

Całość od początku miała być prosta. Przez oczko zakładki przewlekłam kawałek sznurka w głównym kolorze, a do niego domontowałam szklane i drewniane koraliki, bawełniany chwościk oraz kwadrat z turkusu. Najbardziej jednak jestem zadowolona z tego, że udało mi się znaleźć koraliki z literkami w takim samym kolorze, co baza.

  

Tak wygląda zakładka w użyciu:


Całość ma długość ok. 14 cm, zawieszka ok. 11 cm. Teraz nic, tylko czytać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz