środa, 27 lipca 2016

Siatki z kryształkami

W ostatnim czasie prawdziwym hitem stały się bransoletki z siatki z kryształkami i prawdę mówiąc absolutnie mnie to nie dziwi. Pasują do każdej dłoni i dają ogromny wachlarz możliwości. Producenci prześcigają się w kolorach i wzorach siatek, a także w wyglądzie kryształków. Same siatki można napełnić nie tylko kryształkami (akrylowymi), ale także koralikami, czy cekinami.

Przykładowe, jakie zrobiłam, prezentuję poniżej.


Turkusowa siatka z kryształkami w tym samym kolorze. Tył kryształków jest srebrny, co rozświetla całość. Bransoletka ma zrobione zapięcie na karabińczyk, w przeciwieństwie do poniższych, które maja zapięcia magnetyczne. Sama jestem zwolenniczką tych pierwszych, ale po przetestowaniu stwierdzam, że magnesowe zakończenia nie są złe. Karabińczyki jednak bardziej mi pasują.


Na zdjęciu można porównać, jak ta sama siatka prezentuje się przy różnych kryształkach. W obu użyłam czarnej siatki jubilerskiej, ale jedną wypełniłam przeźroczystymi kryształkami w kolorze czarnym, a drugą czerwonymi ze srebrnym tyłem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz