sobota, 31 grudnia 2016

Srebrna fala - komplet

Spiralne sznury - akt następny, scena kolejna (wcześniejsze: KLIK). Na pierwszym planie leży ON. Srebrny, trochę błyszczący, trochę matowy z kryształową nutką. W zapięciu ze stali trzyma jeden kwiat. Czeka. Na drugim planie: ONA. Podobnie jak ON leży, zerka zalotnie na widza. Drobna, wyczekująca w połyskującej pelerynie ze srebra. Ma na sobie zapięcie ze stali chirurgicznej. Cisza.

Po chwili zbliżenie. Najazd na kwiat trzymany przez NIEGO. Koncentracja. Moment kulminacyjny, gdy oboje zostają porwani - ON na szyję, ONA na rękę. Finał tej sceny, w tle słychać fajerwerki, rozbłyski, trwa zabawa do białego rana. Kurtyna.

Moi Drodzy! Jak się skończy zabawa z falowanymi naszyjnikami - nie mam pojęcia :) Na zakończenie tego roku planowałam pokazać coś innego, ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie - kobiety tak mają. Tak oto przedstawiam pofalowany zestaw na noc sylwestrową, na którą postanowiłam upleść coś delikatnego: komplet w kolorze srebra z kwiatowym zapięciem. Królowa Śniegu chciała go wyrwać, ale byłam szybsza i jedzie ze mną na Sylwestra.

Ponieważ jest to już - niestety - ostatni wpis (ale tylko w tym roku) chciałabym podziękować wszystkim, którzy pomogli mi w rozwijaniu hobby - blog ma raptem kilka miesięcy :). Mogłabym wymienić tutaj tłum osób, które mnie wspierały, służyły pomocą i inspirowały, ale ograniczę się do absolutnego minimum, czyli drugiej połowy (Mały Książę też miał tylko jedną różę :*). Jemu należą się największe podziękowania za wysłuchiwanie mnie i dawanie natchnienia. Oczywiście dziękuję też innym za wszystkie dobre słowa, wskazówki i uwagi - bardzo sobie je cenię i mam nadzieję na kolejne :) To dzięki wam decydowałam się jechać na targi na drugi koniec Polski i dzięki wam Serce a'la Faberge znalazło się na łamach BEADING POLSKA (KLIK).

W Nowym Roku życzę wszystkim tak naprawdę jednego: spełnienia marzeń. W marzeniach nigdy nie jesteśmy smutni, chorzy, tylko szczęśliwi i pełni sukcesu. Oby Nowy Rok był lepszy od poprzedniego! Bawcie się dobrze podczas Sylwestra i do przeczytania w przyszłym roku! Buziaki :***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz