poniedziałek, 24 grudnia 2018

Aniołek na Święta



W tym roku na Święta postanowiłam zrobić koralikowego aniołka. Był już kotek, pracuję nad sówką i pomyślałam, że warto by było spróbować czegoś nowego. Czemu by więc nie wpuścić świątecznej atmosfery do koralikowych dziergadełek?

Aniołka zrobiłam w dwóch kolorach: białym (Toho 11/0 Opaque-Lustered White) i złotym (Toho 11/0 Silver-Lined Lt Topaz), tak, aby ładnie komponował się z aureolką. Jako główkę wykorzystałam matową perełkę. Aniołka można również powiesić - ma tak wykończoną aureolę, aby móc przeciągnąć przez nią drobny łańcuszek lub sznureczek. Może więc towarzyszyć na stole przy wieczerzy albo spoglądać spomiędzy choinkowych gałęzi. Za inspirację posłużył mi tutorial Alicji Czapli (KLIK).

Tak prezentuje się na tle choinki:


 i zbliżenie:

 

Na koniec dzisiejszego postu chciałabym wam wszystkim życzyć cudownej atmosfery Świąt Bożego Narodzenia. Niech ich magia, czas spędzony z najbliższymi będą wyjątkowe; aby szczęście, miłość i bliskość towarzyszyła wam przez te dni, a nawet dłużej. Wreszcie bogatego Mikołaja, bo każdy z nas był grzeczny ;)
WESOŁYCH ŚWIĄT!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz