piątek, 7 grudnia 2018

"Steel Nature" - naszyjnik

Para srebrnych kolczyków, którą nazwałam "Argentum Astra", zainspirowała mnie do zrobienia naszyjnika w całości w kolorze srebrnym. Poniżej efekty mojej pracy i inspiracji, czyli  naszyjnik, który nazwałam "Steel Nature".


Zawieszka to naturalny liść pokryty warstewką ciemnego srebra. Dla przełamania koloru w sznurze dodałam ciemniejsze koraliki oraz metalowe przekładki. Naszyjnik nie jest więc jednolicie srebrny, ale też ciemnych koralików nie dodawałam zbyt dużo. Zależało mi, by w pracy pokazać różne faktury w ramach jednego koloru.


Na poniższym zdjęciu dobrze widać, że listek jest odrobinę ciemniejszy od reszty naszyjnika. Jest mniejszy niż dotychczasowe liście. Zawieszka ma długość 6 cm, część z kamieniami 15,5 cm, a całość ok. 36 cm. Nie jest to więc duży naszyjnik.





A tak wygląda w całej okazałości:
 



Do kompletu zrobiłam również kolczyki- krótkie, skomponowane z użytych w naszyjniku koralików. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz